8/4/10

Amigurumi Kitty



PATRÓN EN CASTELLANO MÁS ABAJO





Esta bonequiña levoume moito tempo. A cabeza da moito que facer se un quere que quede lograda. Unha vez feita a cabeza o resto é chegar e encher.
Tiven que coser duas veces a cabeza o corpo, a primeira vez non cerrei a cabeza o unila o corpo, entón o recheo xuntouse e quedou un pouco troncuda. A segunda vez pechei a cabeza antes de cosela, entón a cousa mellorou porque xa se distinguian as duas partes.
Este é o meu patrón da Kitty que é unha mezcla de varias cousiñas que consultei pola rede,
tomeino dunha revista xaponesa que me descarguei en http://iskusa.blogspot.com, como non quedei conforme có patrón seguin pesquisando e achei en http://proyectospasoapaso.blogspot.com/ outro esquema, pero tampoco me deixou chea, así que
continuei cás miñas pesquisas e en www.tiamat-creations.c.la aparece outro patrón en francés. Ahí xa quedei contenta e engádoo en castelán a petición dunha amiga.
Levoume moito tempo rematar a boneca, porque a cabeza non me daba quedado ben, creo que o segredo para que a boneca quede propia está en que a cabeza quede ben, e para iso é preciso ir marcando todos os aumentos e disminucións que se van facendo, porque senón é facil perderse, que eso era o que a min me pasaba e por eso non saía dela.
Para marcar os pontos eu teño un metódo que a min me resulta, con imperdibles moi pequenos (de 19 mm. pon na caixa) ato anacos de fio no redondel e establecín un código de cores: por exemplo, para a Kitty marquei con vermello o primeiro aumento da volta 2 porque é o punto de saida de todo, a él hai que voltar sempre cando se avanza nas filas (tamén hai que movelo cando se cambia de fila e poñelo onde corresponda nesa fila, porque senón se perde a referencia) e òs demais pontos empecei a marcalos na fila 3 cás cores o chou.

ESQUEMA HELLO KITTY A GANCHILLO

Trabajar en redondo, es decir, por vueltas alrededor de las cadenetas. Finaliza la vuelta cuando volvemos al punto de partida (vueltas en redondo, no en filas). Es interesante ir marcando las vueltas con un imperdible pequeño para contar los puntos de cada vuelta y comprobar que coincide el número con los que marca la vuelta.

ABREVIATURAS
V: vuelta
Mp o pm: punto medio
A, aum.: aumento, en el mismo punto de la base se hacen dos puntos.
D: disminución, se engloban dos puntos de la base en un solo punto.

CABEZA (en blanco)
Los aumentos y disminuciones se realizan a los lados de la cabeza de la muñeca (en los extremos de las cadenetas), la progresión de aumento o disminución es de seis en seis con respecto a la vuelta anterior.
Montar 10 cadenetas bastante sueltas, sobre ellas se trabaja.
V1• 1mp giro +10mp + 1mp giro + 10mp (22p).

V A/D mp A/D mp A/D mp A/D mp A/D mp A/D mp Tot.
1 22
2 1A 8 1A ¬0 1A 0 1A 8 1A 0 1A 0 28
3 1A 9 1A 1 1A 1 1A 9 1A 1 1A 1 34
4 1A 10 1A 2 1A 2 1A 10 1A 2 1A 2 40
5 1A 11 1A 3 1A 3 1A 11 1A 3 1A 3 46
6 1A 12 1A 4 1A 4 1A 12 1A 4 1A 4 52
7 1A 13 1A 5 1A 5 1A 13 1A 5 1A 5 58
8 1A 14 1A 6 1A 6 1A 14 1A 6 1A 6 64
9 a15 64
16 1D 14 1D 6 1D 6 1D 14 1D 6 1D 6 58
17 58
18 1D 13 1D 5 1D 5 1D 13 1D 5 1D 5 52
19 52
20 1D 12 1D 4 1D 4 1D 12 1D 4 1D 4 46
21 1D 11 1D 3 1D 3 1D 11 1D 3 1D 3 40
22 1D 10 1D 2 1D 2 1D 10 1D 2 1D 2 34
23 1D 9 1D 1 1D 1 1D 9 1D 1 1D 1 28
24 1D 8 1D 0 1D 0 1D 8 1D 0 1D 0 22
Cerrar.

OREJAS
Hacer dos en blanco
Las vueltas repiten la progresión de aumento de tres en tres puntos indicada abajo.
V1• anillo mágico con seis puntos o 2 cadenetas y en la primera hacer 6mp (6p).
V2• 1mp + 1aum. (9p).
V3• 2mp + 1aum. (12p).
V4• 3mp + 1aum. (15p).
V5• 4mp + 1aum. (18p).
V6• 5mp + 1aum. (21p).
Cerrar.


CUERPO
Esta primera parte va en blanco.
Las vueltas repiten la progresión de aumento o disminución de seis en seis con respecto a la vuelta anterior indicada abajo.


V1• anillo mágico con seis puntos o 2 cadenetas y en la primera hacer 6 mp (6p).
V2• 1aum. en cada mp (12p).
V3• 1mp + 1aum. (18p).
V4• 2mp + 1aum. (24p).
V5• 3mp + 1aum. (30p).
V6• 4mp + 1aum. (36p).
V7• 5mp + 1aum. (42p).
V8• 6mp + 1aum. (48p).
V9 y 10• (48p).
Cambio de color (lila).
V11• (48p).
V12• 6mp + 1D (42p).
V13• (42p). Marcar esta fila porque aquí empezará el añadido de la falda si se quiere adosar.
V14• 5mp + 1D (36p).
V15• (36p).
V16• 4mp + 1D (30p).
V17• (30p).
V18• 3mp + 1D (24p).
V19• (24p).
Cerrar.


FALDA (en lila)
Si se adosa al cuerpo, unir con la fila 13, si se hace aparte, montar una cadeneta de 42 puntos y trabajar en redondo.

V1• (42p).
V2• (42p).
V3• 6mp + 1aum. (48p).
V4• (48p).
V5• 7mp + 1aum. (54p).
V6• (54p).
V7• 3mp + 1aum. (67p).
V8• (67p).
V9• 1mp + 1aum. (101p).
Cerrar.


PATITAS
Se empieza con lila, hacer 2.
Montar 5 cadenetas.
V1• 1cad. para girar + 5mp + 1mp para girar + 5mp + 1mp para girar (12p).
V2• 1aum. + 3mp + 3aum. + 3mp + 2aum. (18p).
V3 a 6• (18p).
Cambiar de color, blanco.
V7 a 9• (18p).
Cerrar.


BRAZOS
Empieza en blanco, hacer 2.
V1• anillo mágico con seis puntos o 2 cadenetas y en la primera hacer 6 mp (6p).
V2• 1aum. en cada punto (12p).
V3• 1mp + 1aum. (18p).
V4• (18p).
V5• 4mp + 1D (15p).
V6 y 7• (15p).
Cambio de color (lila)
V8 y 9• (15p).
V10• 2mp + 1D + 3pm + 1D + 3pm + 1D + 1mp (12p).
V11• (12p).
V12• 1mp + 1D + 2mp + 1D + 2mp. + 1D + 1mp (9p).
Cerrar.

*NOTA: alguien sabe cómo añadir un PDF a la entrada, para adjuntar el patrón que yo escribí, con las tablas, y sea más sencilla su descarga. Gracias.
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